Tabakspeciaalzaak UNO
Adres: Heuvelring 228, 5038 CL Tilburg | Telefoon: 013 203 4915
Antwoord op de meest gestelde vragen
Bestellen en Verzenden
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Bestellingen met producten die op voorraad zijn verzenden wij binnen 24 uur.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Manieren om te betalen:
– iDEAL
Indien u kiest voor de IDEAL betaalmethode, wordt u automatisch doorgestuurd naar de website van uw bank, waar u de betaling kunt voltooien. Uw bestelling wordt meteen verwerkt en, indien u voor 15:00 besteld heeft, dezelfde dag nog verzonden.
– Bankoverschrijving
Bij het kiezen van deze betaalmethode verricht u de betaling handmatig. U krijgt na het selecteren van deze methode een venster met de informatie die u nodig heeft om uw betaling te verrichten. Vergeet het betalingskenmerk niet! Uw bestelling wordt verwerkt op het moment dat uw betaling op onze rekening is bijgeschreven.
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Wij verzenden bestellingen vanaf €50,- euro gratis.
Alle bestellingen worden verzonden via pakketpost.
Pakketpost met Track & Trace
Voor 15:00 uw bestelling geplaatst? Uw bestelling veelal de volgende dag bezorgd, tenzij u op zondag of zaterdag bestelt.
Zodra wij uw bestelling verzenden krijgt u automatisch een track en trace code toegezonden waarmee u de zending kunt volgen.
Hoe ontvang ik de factuur van mijn bestelling?
De factuur van uw bestelling wordt u meteen per email toegestuurd wanneer we uw bestelling afgerond hebben. U kunt uw factuur later altijd terugvinden onder ‘bestellingen’ in uw eigen account.
Als u een product wilt ruilen of retourneren
Retouren en Garantie
Wat is jullie retour beleid?
Mocht er iets mis zijn met een product dan doen wij onze uiterste best dit voor u naar tevredenheid op te lossen. De condities kunt u vinden in de algemene voorwaarden op deze website. Hier kunt u het retourbeleid vinden.
Ik heb een verkeerd product ontvangen
Mocht de door ons geleverde bestelling niet overeenkomen met de pakbon, stel ons daarvan dan meteen op de hoogte per email onder vermelding van uw ordernummer: orders@unoroken.nl
Mijn order is beschadigd geleverd
Laat de PostNL bezorger een notitie maken over de beschadigde levering. Stel ons onmiddellijk op de hoogte met informatie en liefst foto’s van de beschadiging(en) per email: orders@unoroken.nl
Een product werkt niet meer goed, heb ik garantie?
Als er iets mis is met een door u aangekocht product, informeer dan bij ons naar de garantievoorwaarden voor het desbetreffende product. Stuur ons een email met uw vraag op orders@unoroken.nl
Producten welke niet aantoonbaar zijn gekocht bij UNO vallen niet onder de door ons verstrekte garantie. Producten welke, slecht onderhouden zijn, val- en/of breekschade bevatten of op onjuiste wijze zijn gebruikt komen niet in aanmerking voor reparatie of vervanging onder garantie.
Om een product te retourneren, ga naar onze pagina met het retourbeleid.